NYX Warm Neutrals Far Paleti İncelemesi

Herkese merhaba 🙂

İlk blog yazımla karşınızdayım. Blogumu yazmaya bana en çok sorulan paletlerden biri olan Nyx Warm Neutrals adlı paletin incelemesiyle başlamak istedim. Bu yazıda paletteki tüm renklerin swatchlarını ve pigmentasyonlarıyla ilgili yorumlarımı da bulacaksınız. Umarım keyifle okursunuz 🙂

Genel olarak paletten bahsetmem gerekirse, içerisinde 16 renk var ve bu renklerin 7si ışıltılı, 9u mat. Ambalajı pek kullanışlı değil, biraz zor açılıyor ve kaliteli bir materyalden yapılmış gibi durmuyor. Fiyatı 56 TL.

img_5793

Adından da anlaşılacağı üzere çoğunlukla sıcak  renklerden oluşan bir palet. Hem günlük makyaj hem de gece makyajı çok rahatlıkla yapılabilir. Soğuk tonlarda far sevenleri pek memnun edecek bir palet değil.

img_0245

Şimdi sırada renklerin swatchları var 🙂

İlk sıraya baktığımızda oldukça doğal renkleri görüyoruz.2 adet mat, 2 adet ışıltılı far mevcut.

  • Mat olanlar far bazını sabitlemek için ideal. Renk yoğunluğu oldukça düşük gördüğünüz gibi. Yani tek başlarına göz kapağını nötrlemek için yeterli gelmeyecektir.
  • Işıltılı farlar, matlara nazaran daha pigmentli. Göz pınarlarını aydınlatmak, göz kapağına ışıltı katmak için birebir
img_2093
1. sıra

İkinci sırada çoğunlukla “crease” bölgesine yani katlanma bölgesine uygulanabilecek geçiş renkleri mevcut. 3 adet mat, 1 adet ışıltılı mat far var. Pigmentasyon açısından mat/ışıltılı olarak ayırmak biraz zor, en baştaki rengin pigmentasyonu ortayken, baştan ikinci rengin pigmentasyonu zayıf. Sondaki iki renk ise oldukça pigmentli.

img_2100
2. sıra

Üçüncü sıra ise benim benim favori sıram kesinlikle 🙂 2 mat 2 ışıltılı fardan oluşuyor ve bu sıradaki bütün farların pigmentasyonu oldukça iyi. Kızıl tonlarına bayılan bir insan olarak sırf bu sıradaki renkler için paleti aldığımı söyleyebilirim 🙂

IMG_2104.JPG
3. sıra

Ve geldik son sıramıza..

Dördüncü sıramızda da 3 adet mat, 1 adet ışıltılı far mevcut. En baştaki ve en sonraki mat farların pigmentasyonu çok iyi değil. Koyu farlar olduğunu göz önünde bulundurunca kontrollü uygulama sağlamak açısından pigmentasyonunun düşük olması iyi görülebilir.

Ortadaki iki renk ise yine tam benlik ve pigmentasyonları oldukça iyi.

img_2109
4. sıra

Toparlamak gerekirse, fiyat performans olarak oldukça iyi bulduğum bir palet. Neredeyse renklerin hepsi benim kullanabileceğim renkler olduğu için paletin hakkını veriyorum 🙂 Bu paleti önerir misin? gibi sorularla çok karşılaştım ancak öneririm ya da önermem demek istemiyorum, tamamen zevk ve beklenti meselesi çünkü 🙂 Ama ben aldığıma pişman mıyım? Hayır 🙂

Bu arada bu paletin swatch videosu Youtube kanalımda mevcut, orada farların yansımasını daha iyi görebilirsiniz. Videoyu izlemek için Tık Tık

Paleti NYX mağazalarından ve NYX’in online sitesinden alabilirsiniz 🙂

Sevgiler.. ♥

Yorum bırakın