Bade Natural – My One and Only Cilt Bakım Balmı

Bade Natural – My One and Only Cleansing & Conditioning Balm 

Yani hem temizliyor, hem nemlendiriyor 💙

IMG_2674

Bu ürüne ba-yıl-dım. Nereden başlasam.. Öncelikle tüm cilt tipleri için uygun olduğu söyleniyor. Benim kuru karma cildimle çok iyi anlaştı. Normalde burun bölgem yağlıdır, açıkcası ilk kullanırken biraz çekindim burun bölgemi daha da yağlandırır mı diye ama hiç öyle birşey olmadı! Kuru, karma ciltler bayılır, ama yağlı ve sivilceli ciltler sever mi emin değilim. 

Gelelim izlenimlerime;

🌸Bu ürünü kullandıktan sonra cildim inanılmaz ışıl ışıl duruyor ve bebek gibi yumuşacık oluyor ve bu ışıltı gün boyu devam ediyor.

🌸Ciltte kalan makyaj kalıntılarını da oldukça güzel temizliyor (Direk makyajlı yüzümü bununla temizlemeyi denemedim, önce misel su ile makyajımı temizleyip sonra bu ürünü kullanıyorum)

🌸Benim cildimle herhangi bir irritasyona, sivilceye ya da komedona sebep olmadı 💙

IMG_2723

Nasıl kullanıyorum?

Hafif ıslak ellerime az bir miktar alıp kuru yüzüme dairesel hareketlerle uyguluyorum. İçinde görmüş olduğunuz minik tanecikler (muhtemelen hindistan cevizi yağı) hafif peeling etkisi yaratıyor ve ısındıkça eriyor. Daha sonra kutunun içinden çıkan bezi sıcak su ile ıslatıp, suyunu sıkıp cildimi temizliyorum. Bu kadaar 💙

IMG_2677

İçerisinde hindistan cevizi yağı, shea yağı, ardıç yağı, selvi yağı, nane yağı ve lavanta yağı var.

Yok yok yani😇

Peki bu yağlar ne işe yarar?

✨Hindistan cevizi yağı ve shea yağı cildi nemlendirip arındırır

✨Ardıç yağı, arındırır

✨Nane yağı, ferahlatır

✨Selvi yağı, tazeler

✨Lavanta yağı, yeniler 

Cildine hem bakım yapan hem de cildini temizleyen ürün arayışında olanlar bu ürünü çok severler, benden söylemesi 😇

Ürünün güncel fiyatı 49.50 TL

Ürün sayfasına gitmek için tık tık 🙂

1 Comments Kendi yorumunu ekle

  1. Deniz dedi ki:

    Oldukça dolu dolu bir yazı olmuş. İçeriklerinin devamını bekliyoruz ☺

    Beğen

Yorum bırakın