Missha Perfect Cover BB Krem

Selaam! 😇

Bu yazımda sizlere şu ana kadar kullandığım ennn güzel ten ürününden bahsetmek istiyorum

Öncelikle, fondöten insanı değilim, yüzümde ağırlık yapan, kalıp gibi duran fondötenleri mecbur kalmadıkça kullanmamaya çalışıyorum. Günlük hayatımda BB/CC krem kullanmayı tercih ettiğimden, çeşit çeşit BB krem deneyimledim şu zamana kadar.

Ve karşınızda favorim!

IMG_3113
Missha Perfect Cover BB Cream No:21

Peki neden bu kadar seviyorum?

🌸 Benim için en önemli özelliklerinden biri SPF 42 içermesi. Bu sayede ekstradan güneş kremi kullanmama gerek kalmıyor çoğu zaman (Yazın yine de sürüyorum güneş kremi)

🌸 Yapısı yoğun gibi dursa da ciltle çok güzel bütünleşiyor ve asla kalıp gibi durmuyor

🌸 Cilde çok güzel bir ışıltı sağlıyor

🌸 Karma cildimde parlamaya neden olmuyor (Yaz aylarında burun bölgemi pudra ile sabitleme ihtiyacı duyuyorum yine de) Kuru, normal ve karma ciltler gönül rahatlığıyla kullanabilir. Yağlı ciltler ise mutlaka üzerinden bir pudra geçmeli.

🌸 Kapatıcılığı bir BB kreme göre oldukça yüksek bence. Bir fondöten kapatıcılığı beklemek doğru olmaz ama günlük kullanım için yeter de artar diye düşünüyorum

🌸 Rengi biraz gri alt-tona sahip olsa da (21 numarası öyle en azından) uyguladıktan sonra cilt rengiyle bütünleşiyor.

Son olarak, ürünü Missha’nın web sitesinden temin edebilirsiniz.

Umarım faydalı olmuştur

Mutlu günler!

💙

–  Öykü Helvacı

 

2 Comments Kendi yorumunu ekle

  1. Duygu dedi ki:

    Ürünü nasıl uyguluyorsun acaba bendede var aynı ürün ama ne yaptıysam cildimle butunlesmedi çok gri görünüm oluyor bende

    Beğen

    1. Öykü Helvacı dedi ki:

      Ben genellikle süngerle uyguluyorum ama fırçayla da güzel uygulanıyor 🙂 Çok fazla ürün kullanmamaya çalışın belki ondandır

      Beğen

Yorum bırakın